No niin. Kyllä täytyy sanoa, että seksin saralla oli villein juhannus ikinä - ja kaikki osapuolet vieläpä selvinpäin.

Muru tuli torstaina. Jo to-pe yönä alkoi tapahtua, vaikka Aviomies olikin tosi väsynyt ja osan aikaa hyvin nukuksissa. Käsiä vaelsi siellä ja täällä ja lopulta Muru rakasteli minua lusikassa niin, että Aviomies piti minua samalla tiukasti rintaansa vasten. Siitä vaihdettiin sitten toisinpäin ja Aviomiehen lauettua Muru tuli mun päälle ja Aviomies katseli. Pe aamuna oli sitten uusinta, jossa Aviomies oli päällä samalla, kun minä otin Murulta suihin ja tämän jälkeen minä ratsastin Murulla. Pe ja la iltoina seksiä oli vain minulla ja Murulla, mutta su aamuna oltiin vuorotellen lusikassa, jonka jälkeen minä ratsastin Murulla ja Aviomies hoiti peppuani dildolla. Siitä vaihdettiin sitten Murun kanssa takaapäin asentoon ja lopulta lähetyssaarnaajaan.

Seksi oli juuri niin ihanaa kuin olla saattoi. Kaikki jännitys ja sählääminen oli poissa ja minä nautin läheisyydestä ja käsistä ympärilläni. Uskomattoman upeaa.

Muuten vietettiin ihanaa perheaikaa porukalla. Perjantaina käytiin miehen työpaikan mökillä grillaamassa ja uimassa. Siellä iski pikkuisen sellainen epävarmuus, että kuinkas minä ja Muru tässä nyt sitten ollaan, kun miehen työn suhteen pitäisi olla vähän varovainen tän jutun kanssa. Pitääkin puhua Aviomiehen kanssa siitä vielä. Lauantaina sitten tapasimme Siskon miehensä kanssa. Oli jotenkin tosi ihanaa puhua Siskon kanssa näitä juttuja ja nähdä miten tyynesti se tän ottaa. Siskon mies kuulemma tietää koko kuvion ja Siskon ainakin isommilla lapsilla on epäilyksensä, mutta... Lauantai-iltana saunottiin koko sakilla ja sängyssä oli lievää haikeutta jo ilmassa siitä, että tiesi Murun lähtevän huomenna.

Sunnuntaina grillattiin ja sitten olikin melkein Murun aika lähteä. Lähtöhetkenä kaikki halivat, myös Aviomies ja Muru. Vietyäni Murun asemalle, iski pieni epävarmuus. Voiko tämä oikeasti toimia? Millaista on oikeasti kolmen aikuisen ja kolmen lapsen - kohta neljän - arki? Ja miten ne muut? Vaan toisaalta, en minä Murusta valmis ole luopumaan, enkä kyllä haluaisi jatkaa tätä etäsuhdettakaan. Me ollaan Murun perhe ja täällä on Murun Koti.

Viime yö osoitti jotenkin tosi hyvin sen, että mitä minä kaipaan. Aviomies oli noussut sängystä ja minä ehdin jo sanoa: Muru, ennen kuin tajusin, että kuka sängystä on lähtenyt. Sen jälkeen unisena kävelin olohuoneeseen ja kysyin: Missä on Muru? Niin. Nyt ollaan tultu siihen tilanteeseen, että mun toisella puolella on aina vaan tyhjä paikka, jos Muru ei ole meillä. Iso ikävä.