Tänään täytyy taas sanoa, että muiden ihmisten reaktioita on täysin mahdotonta ennustaa.

Kerroin tänään eräälle ystävälle, että Loitsu on Murun lapsi. Olin kyseiselle ystävälle kertonut minun ja Murun tekemisistä, tunteista ja mm. siitä, että nukumme minä, Muru ja Aviomies yhdessä. Olemme myös vitsailleet polykuvioista. Vaan nyt, kun kerroin Loitsun olevan Murun lapsi, sain kommentin: Miten se on mahdollista? Ja kun kerroin, että minulla ja Murulla on ollut suhde-suhde melkein vuoden, sain palautetta: Voi vittu sun kanssasi. Sä olet naimisissa. Miksi? Kun selitin, että tää juttu on ihan sovittu ja kaikilla on tässä hyvä niin sain kommentin: Mä en ymmärrä tollasta sopimista.

Rupesin tässä nyt oikein miettimään, että ketkä kaikki tietävät tästä kuviosta.

Kirjataan edellinen nyt vaikka P:ksi. Hän on ystäväni, jonka kanssa ollaan tunnettu muutama vuosi. Ollaan liki päivittäin puhelimitse yhteydessä. Asuu toisella paikkakunnalla.

Sitten on T, joka on ollut minun ja Murun yhteinen ystävä, mutta nykyisin väleissä vain minun kanssa. Pidin ihmistä hyvin suvaitsevaisena, mutta hänen kommenttinsa oli kuultuaan: Ällöttävää.

KH:lle kerroin myös. Hänelle asia oli ihan okei siihen asti, kunnes alettiin puhua Murun muutosta meille. Sitten alkoi tulla juttua, että "tota pitää miettiä tosi tarkkaan, kun teillä on ne lapset". Ihan kuin ei olisi mietitty.

KK on yksi pitkäaikaisimpia ystäviäni ja hän on ottanut tämän Todella Hyvin. En voi muuta kuin olla iloinen hänestä <3.

M:n reaktiota pelkäsin, mutta hänkin otti tämän yllättävän hyvin. Ilmoittaa olevansa onnellinen puolestamme.

Sisko yllätti suhtautumisellaan täysin. Pelkäsin ja pelko osoittautui turhaksi. Voiko parempaa olla? Sisko tukee, kuten aina.

S on minulle sellainen henkinen pikkusisko ja tukee minua tässä ihan täysillä.

N otti tämän tosi hyvin, mutta enpä häneltä muuta odottanutkaan. Pipo ei kiristä turhaan.

 

Murun puolelta asiasta tietävät

PS, joka on Murun täti. Olen vaihtanut hänen kanssaan aika paljon faceviestejä ja voi miten onnellinen olen hänestä . Hän suhtautuu asioihin aivan loistavasti.

Murun Isä, joka on ilmoittanut, ettei ihan ymmärrä, mutta tukee poikaansa.

E, josta en oikein tiedä mitä mieltä hän on.

R, joka harmittelee Murun mahdollista muuttoa tänne, mutta suhtautuu muuten vissiin kuvioon aika hyvin.

 

Niin ja sit tietty H, joka on Murun ex-vaimo, jonka kanssa toistaiseksi asuu vielä yhdessä. H:ta ei kiinnosta kuulla koko asiasta.