Tänään on se päivä, kun Muru tulee taas Kotiin. Saadaan viettää koko juhannus yhdessä.

Viime tapaamisen jälkeen on puhuttu paljon seksistä. Siitä, että mitä on okei olla ja miten. Täytyy sanoa, että minä ja Muru oltaisiin ilmeisesti valmiita menemään aika pitkälle ja mä olen harrastanut kaikenlaisia ajatusleikkejä, jotka kiihottavat suunnattomasti, mutta... Aviomiehestä mä olen ole varma. Aviomies on ollut aina aika estynyt ja se on ollut meillä vähän ongelmanakin. Vaan nyt mulla on ollut tietyllä tapaa odotukset korkealla, kun Aviomies rupesi puhumaan, että häntä kiihottaa ajatus siitä, että mulla seksiä jonkun muun kanssa. Vaan mitä lähemmäs viikonloppu tulee, sitä enemmän musta tuntuu, että Aviomies jännittää asiaa. Mä en tiedä miettiikö Aviomies niinkään mun ja Murun seksiä, vaan enemmänkin omaa osuuttaan siihen. On mm. sanonut ihan suoraan, että pelkää, että Muru nauraa hänelle (mitä nyt ei missään nimessä tule tapahtumaan) ja miettii mm. sitä, että seisooko.

Olen yrittänyt puhua Aviomiehelle, että hän voi osallistua seksiin juuri sillä tavoin, kun hänelle on hyvä. Aloitellaan vaikka ihan vaan olemalla alasti. Hyväilyjä. Ja jos Aviomies haluaa katsella, niin mulla ja Murulla voi olla seksiä, johon sitten Aviomies saa tulla mukaan, jos siltä tuntuu.

Kyllä muakin jännittää. Eniten jännittää kuitenkin nimenomaan Aviomiehen tunteet ja fiilikset. Ei meillä tässä oikeesti ole mikään kiire mihinkään, mutta toisaalta en usko, että tähän jännitykseen auttaa nyt mikään muu kuin se, että antaa mennä ja katsotaan miltä se sitten tuntuu. Sitten ei voi oikein muuta kuin toivoa, että mitään peruuttamatonta ei tapahdu.

Täytyy sanoa, että musta tuntuu, että musta on tullut hyvin seksikeskeinen viime aikoina. Nää jutut pyörii päässä ja tekisi mieli joka koko ajan. No kuulette viimeistään ensi viikolla miten kävi. Oliko meillä seksiä vai ei...