Kommenteissa joku sanoi, että lapsi menee automaattisesti Aviomiehen nimiin. Näinhän siinä käy, mutta isyyden pystyy kumoamaan ja tämän jälkeen on tehtävä isyyden tunnustus kuten missä tahansa avioliiton ulkopuolella syntyneen lapsen tapauksessa. Ainoa asia, josta olen vielä pihalla kuin lumiukko ja josta pitäisi kelasta kysyä niin on tuo isyysloma-asia. Voipi olla, että Muru on lapsen syntyessä yrittäjä, joten isyysloman pitäminen on pikkuisen kyseenalaista. Eli pitäisi kysyä, että kun lapsi kerran syntyessään on Aviomiehen, niin voiko Aviomies pitää isyyslomaa?

Joku tuolla kommenteissa totesi, että siinä sitä on lapsilla ihmettelemistä, kun taloon ja makuuhuoneeseen tulee uusi mies. No itseasiassa monet lasten "ihmettelythän" ovat peräisin aikuisilta. Eikä tähän kuvioon nyt noin vaan tupsahdettu yhtenä päivänä. Olemme viettäneet aikaa monella eri kokoonpanolla. Muru ja lapset tapasivat ekaa kertaa viime syksynä erään reissun yhteydessä. Sen jälkeen Muru oli sitten viisi päivää meillä Aviomiehen ollessa työreissussa. Tämän jälkeen on ollut satunnaisia vierailuja, joilla on ollut joko kaikki tai sitten minä, Muru ja lapset. Hiihtolomalla olimme reissussa pari päivää minä, Muru ja lapset ja nyt kesän alussa olin lasten kanssa Murulla. Lisäksi nyt sitten ollaan vietetty enenevässä määrin aikaa kaikki yhdessä.

Aviomies aikanaan pohti, että mahtavatko lapset ihmetellä, kun nukumme kaikki yhdessä, mutta olivathan nuo nähneet minun nukkuvan Murun kanssa ennenkin, joten eipä siinä mitään ihmettelemistä ollut. Joka aamu taisi samasta sängystä herätä minun, Murun ja Aviomiehen lisäksi myös Poika.

Vilttitossu muuten kysyi marraskuisen viikon jälkeen minulta, että "voidaanko me hankkia oma Muru?" No sitä tässä vissiin ollaan nyt tekemässä :D .